حضور رامبد جوان و مهران مدیری در نوروز 1400 در فیلیمو

حضور رامبد جوان و مهران مدیری در نوروز 1400 در فیلیمو

نوروز امسال با توجه به گستردگی ویروس کرونا و مشکلاتی که ایجاد کرده؛ و از طرف به دلیل محدودیت های تردد بین شهری و محدود شدن سفر ها، بازار های فیلم و سریال های نوروزی بسیار گرم تر از هر سال دیگر خواهد بود. به همین دلیل قصد داریم برخی از بهترین سریال هایی که در ابتدای سال جدید ارزش تماشا کردن را دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

سریال کمدی دراکولا

مهران مدیری بعد از پروژه موفق هیولا سریال دیگری در شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که در نوروز 1400 نمایش داده می‌شود. این سریال در واقع ادامه هیولا درژانر کمدی بوده و بازهم به موضوع پول شویی می‌پردازد. در این سریال با بازی خوب ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستیم.

درباره سریال دراکولا

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال هیولا ۲ یا دراکولا

ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برایش جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

سریال مردم معمولی رامبد جوان

یکی دیگر از سریال‌هایی که قرار است در نوروز امسال در فیلیمو شاهد آن باشیم سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان است و ما در این سریال قرار است تصویر جدیدی از دو فرد افغان مشاهده کنیم. در واقع محوریت سریال مشکلات زن و شوهر افغان است که دارای یک کافه گالری هستند. به گفته رامبد جوان با سریال شلوغ و پربازیگری روبه رو هستیم.

اگر طرفدار فیلم‌های خارجی هستید فیلیمو را از دست ندهید در این پلت فرم حتی سریال‌های خارجی از قبیل سریال کره‌ای “ماه در آغوش خورشید” با بازی کیم سوهیون و سریال “قیام عثمان” محصول 2019 محصول کشورترکیه به کارگردانی فتحی بایرام و بازی بوراک اوزچیویت و نورتین سونمز اشاره کرد. البته سریال‌های دیگری چون “از غروب تا طلوع” با ژانر اکشن پلیسی معمایی و کارگردانی رابرت رودریگز و سریال “اش در برابر شیطان مرده” که محصول کشور آمریکا با ژانراکشن علمی تخیلی است و چندین فیلم سینمایی و سریال برون مرزی جذاب دیگر را می‌توانید در این پلترم تماشا کنید.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   چگونه هزینه تعمیرات مبل را محاسبه کنیم ؟

کارتون دیرین دیرین

سریال «دیرین دیرین» که محصول استودیو انیمیشن نسل اندیشه سبز است، اولین سریال انیمیشن ایرانی است که ویژه نمایش در رسانه‌های دیجیتال ساخته شده و از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دریافت کرده است.‌

 

این سریال در ۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از ۱۰ آبان، روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، سریال انیمیشن دیرین دیرین با شعار «احمقانه‏‌ترین سریال ایران»، پس از بررسی رفتارکاربران و ثبت آمار بازدید مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد ٣ میلیون و ٨٧٨ هزار و ٧٣۵ دقیقه تماشا را ثبت کرده است.
این پویانمایی به کارگردانی علی درخشی و تهیه کنندگی عبدالحسین و محمد ابوالحسنی، به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی رفته است و محمد رضا علیمردانی (دوبلور، خواننده و بازیگر با سابقه صداپیشگی ٢٣شخصیت این سریال چون راوی، وی، قرمزانی، قهوانی، اینیوعه و …) صداپیشگی تمامی شخصیت‌ها و‌کاراکترهای این انیمیشن را برعهده دارد.

همچنین نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فیلیمو و رفتارشناسی کاربران، نشان از استقبال مردم از سریال‏‌های تک‌موضوعی با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه «دیرین دیرین» نیز در ۵٠ قسمت ٢٠ دقیقه‏‌ای با پخش دو قسمت موردتوجه و رضایت مخاطبان قرار گرفته است.

این سریال، محصول استودیو پویانمایی نسل اندیشه سبز است و روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از فیلیمو پخش می‌‏شود.

 

 

کاربر