خرید لوازم یدکی بسترن از آذین یدک تهران

خرید لوازم یدکی بسترن از آذین یدک تهران

لوازم یدکی بسترن :  شرکت خودروسازی فاو با تاریخچه نو آوری شصت ساله یکی از تولید کنندگان برتر جهانی در صنعت خودروسازی می باشد که در سال 1953 تاسیس شده و در حال حاضر با داشتن 120000کارمند در سراسر جهان محصولات خود را در بیش از 70 کشور به فروش می رساند.

این شرکت به عنوان خودروساز دولتی در چین ارزش دارایی های آن بالغ بر 244757 میلیارد یوان است.شرکت خودروسازی فاو سازنده انواع کامیون های سبک،متوسط،سنگین ، اتوبوس های شهری ، اتوبوس های لوکس گردشگری،شاسی اتوبوس های سفارشی،خودروهای سواری و وسایل نقلیه کوچک با مجموع فروش بیش از سی میلیون دستگاه تا سال 2013 است.

دفتر مرکزی گروه فاو در شهر چانگ چون استان جی لین می باشد.کارخانجات تولیدات داخلی،شرکت های تابعه،توسعه مهندسی ومراکز آزمون آن در هجده نقطه از کشور چین واقع شده است.

کارخانه های تولیدی فاو در شمال کشور استان های: جی لین،لیائونینگ، هی لونگ جیانگ، در شرق استان شن دونگ و شهر تیان جین،در جنوب استان های گوانگ شی و هینان و جنوب غربی یون نان و سی چوان واقع شده است.محصولات آن شرکت شامل طیف گسترده ای از انواع کامیون های سبک ،متوسط و سنگین،اتوبوس های شهری و بین شهری،اتوبوس های لوکس گردشگری،اتومبیل های سواری ،وسائط نقلیه کوچک ،شاسی اتوبوس های گردشگری ،محورهای انتقال و اجزای مختلف می باشد.

شرکت خودروسازی فاو با حفظ جایگاه برتر خود در بازار چین در حال گسترش بازارهای جدید جهانی خود می باشد.

شرکت‌های تابعه این گروه، شرکت خودروسازی فاو، شرکت تیانجین فاو و شرکت اجزای خودروی چانگچون فاوای می‌باشند.

گروه فاو در سال 1958 بزرگترین سازنده بومی خودروهای مسافری چین بود. در سال 2009، این شرکت بزرگترین شرکت تولید ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت بزرگ خودروسازی چین محسوب شد.

شرکت آذین یدک تهران با توجه به تجربه بالا در زمینه واردات قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی ، میتواند به راحتی أنواع قطعات و لوازم یدکی بسترن شما را تهیه نماید.

همچنین علاوه بر تهیه قطعات بسترن ، بسیاری از لوازم این خودرو در انبار های ما وجود دارد و در صورت نیاز به هر یک از قطعات بسترن ، در کوتاه ترین زمان ممکن این قطعات را برای شما ارسال خواهیم کرد.

خرید لوازم یدکی بسترن B50

بهمن موتور از مهرماه سال 91 مونتاژ خودروهای بسترن را آغاز کرد. بسترن از سال 2006 در کلاس اندازه متوسط توسط  FAW ساخته می شوند. بسترن B50 بر اساس پلت فرم قدیمی مزدا 6 ساخته شد اما قسمت های فنی آن از فولکس واگن دریافت شده. حتی در چین این خودرو بنام فولکس واگن بسترن هم شناخته می شود.

در کلاس خودروهای کلاس سایز متوسط، بسترن B50خودرویی آرام و شیک است و می توان گفت کیفیت و زیبایی داخلی خودرو هم در کلاس خود و در مقایسه با رقبای خود خیره کننده است. گیربکس تیپترونیک ژاپنی این خودرو مزیت منحصر به فرد این خودرو محسوب می شود، همچنین مشخصه هایی مانند کروز کنترل، سنسور دنده عقب، آینه فوتوکرومیک از سایر ویژگی های بارز بسترن B50می باشد. فضای جادار اتاق و صندوق عقب این خودرو را مناسب برای خانواده است که به راحتی میتواند سفرهای راحتی را با این خودرو تجربه کنید.

بسترن B50 در دو مدل استاندارد و RS عرضه می شود. مدل RS نمونه اسپرت و تقویت شده است که نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر پیشرانه تفاوت هایی با مدل استاندارد دارد. روی آن از پیشرانه فولکس واگن استفاده شده است. اما مدل استاندارد از نظر پیشرانه هیج تفاوتی با مدل قبلی یعنی همین نسخه ای که ما در بازار ایران داریم، ندارد.

خرید لوازم یدکی بسترن B50F

خودروی بسترن B50F و یا همان آسا محصول گروه خودروسازی FAW  چین است. بسترن B50F نسخه ی فیس لیفت شده بسترن B50 است که در این نسخه سپرها و نیز چراغ ها و جلو پنجره اش تغییر کرده است و همچنین مواد اولیه بهتری هم برای فضای درونی آن استفاده شده است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   انواع فر پیتزا

این خودرو یکی از محصولات کلاس متوسط این کمپانی می باشد. در کل تولیدات این برند بر مبنای پلت فرم مزدا 6 تکوین یافته اند. این تغییرات موجب شد که حرف F که مخفف فیس لیفت است به بسترن B50 اضافه شود. در مدل فیس لیفت شده گیربکس خودرو هم ارتقاء یافته است.

گیربکس 6 سرعته (هفت دنده) تیپ ترونیک ژاپنی آن را از سایر رقبا متمایز می نماید. بهره مندی از پلت فرم خودروی مزدا 6  و فضای بزرگ اتاق راحتی بسیار زیادی را برای سرنشینان فراهم می کند. در بخش فنی خودرو با توجه به کمک گرفتن از  فولکس واگن و مزدا می توان گفت که بسترن یک سر و گردن از رقبای چینی خود بالاتر قرار دارد و علی رغم تبلیغات ضعیف شرکت مونتاژ کننده، یکی از خودروهای قابل قبول بازار است.

در کل بسترن B50F  خودرویی مدرن با قیمتی مناسب است که از آپشن های متنوعی برخوردار است. کروز کنترل، سیستم کنترل و پایداری TCS، سنسور فشار باد لاستیک ها، دزدگیر، سانروف دو حالته، بلوتوث، آینه فتوکرومیک، سنسور دنده عقب، صندلی برقی ، تنها بخشی از آپشن های خودروی بسترن B50F  می باشد. همچنین به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به 4 کیسه هوا ایمنی است و همچنین 4 ستاره را نیز از مؤسسه ایمنی C-CNAP چین دریافت نموده است.

فروش لوازم یدکی بسترن B30

با وجود موفق نبودن فروش خانواده بسترن در ایران بعد از بسترن B50 و فیس لیفت آن یعنی بسترن B50F اکنون عضو جدیدی از خانواده FAW با نام بسترن B30 بسترن( بی 30 ) نیز به سبد محصولات بهمن موتور اضافه شده است.

چینی ها از سال 2013 مشغول ساخت و توسعه این خودرو بوده اند تا اینکه در سال 2015 این خودرو متولد شد و بعد از استقبالی که در نمایشگاه شانگهای 2015 از این خودرو به عمل آمد نسخه پایانی این خودرو رو نمایی شد. گفته شده که برای ساخت این خودرو FAW از پلتفرم یکی از محصولات شرکای قدیمی خود یعنی فولکس واگن استفاده کرده است.

بسترن B30 کمی بزرگتر از بسترن B50F است و ظاهری قدرتمند و عضلانی دارد و در تست ایمنی C- NCAP پنج ستاره ایمنی را دریافت کرده است اما باز هم در داخل کابین این خودرو مانند سایر چینی ها از مواد بی کیفیت استفاده شده و چهره ای ساده و قدیمی دارد.

از نظر فنی بسترن B30 مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AISIN ژاپن است و با فرمان برقی EPS و استاندارد آلایندگی یورو 5 در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 6 لیتر بنزین می سوزاند.

فروش لوازم یدکی بسترن توسط آذین یدک تهران

همانطور که گفته شد لوازم یدکی بسترن –  لوازم یدکی بسترن B50 ، لوازم یدکی بسترن B50F و لوازم یدکی بسترن B30 – از سبد های بزرگ محصولی شرکت آذین یدک تهران میباشد.

در صورت نیاز به هر گونه قطعه یا قطعاتی برای بسترن خود دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت لوازم مورد نظرتان را به دستتان برسانیم.

خرید لوازم یدکی بسترن از شرکت آذین یدک تهران

کاربر