۹ راهکار جذاب که افزایش فروش در اینستاگرام را برای شما در پی خواهد داشت

۹ راهکار جذاب که افزایش فروش در اینستاگرام را برای شما در پی خواهد داشت

قسمت bio صفحه اینستاگرام را کامل کنید

برای اینکه کاربران خود را بتوانید به مسیر درست هدایت کنید، نیازمند ایجاد یک آدرس صحیح هستید. بعد از اینکه صفحه اینستاگرام خود را در حالت business قراردادی، حال نوبت آن رسیده است که اطلاعات اصلی و مهم کسب‌وکار خود را در قسمت bio درج کنید.

شما باید در این قسمت به‌صورت ساده و صادق به کاربران و مخاطبان خود توضیح دهید که، کسب‌وکار شما چیست و به چه صورت می‌توانید به آنها کمک کنید. این مطلب باید بسیار واضح و کامل باشد، به‌طوری‌که به‌محض وارد شدن کاربر به صفحه شما و مشاهده قسمت بیو متوجه کسب‌وکار شما شود.

 

خرید از صفحه اینستاگرام خود را آسان کنید

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود، ایجاد یک بستر مناسب، برای سهولت خرید محصولات، در صفحه کسب‌وکار می‌باشد. شما علاوه بر ایجاد دسترسی به وب‌سایت و همچنین راه‌های ارتباطی در صفحه خود، باید توضیحات کاملی را در مورد قیمت و روند خرید محصولات خود در کپشن و همچنین استوری ها منتشر کنید. با انجام دادن این مراحل شما از سردرگمی کاربر جلوگیری می‌کنید و درنتیجه راه‌های خرید را برای مخاطبان خود هموار می‌کنید.

 

برای صفحه خود تقویم محتوایی داشته باشید

مشخص کردن استراتژِی و تقویم محتوایی یکی از مواردی است که، در کسب و کارهای اینترنتی بسیار اهمیت دارد و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست. در تقویم محتوا شما باید زمانی را برای انتشار پست تعیین کنید و در کنار آن دلیل و هدف از منتشر کردن آن را مشخص کنید.

تقویم محتوا شامل دسته‌های مختلفی از جمله، فروش، مسابقه، اطلاع‌رسانی، مشارکت با مخاطبان و… که با توجه به کسب‌وکارتان باید آنها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب دسته با توجه به کسب کار خود حال باید یک تقویم محتوایی بسازید و تمام محتواهایی که قصد دارید در طول یک هفته یا چند روز منتشر کنید با ذکر تمام جزییات در آن درج کنید.

ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک می‌کنید تا برای روزهای آینده برنامه‌ریزی کنید، و متناسب با شرایط و اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد می‌توانید آن را بروز کنید.

تقویم محتوایی در اینستاگرام

 

از عکس های با کیفیت کمک بگیرید

استفاده از عکاسی صنعتی در اینستاگرام! برنامه اینستاگرام یک فضای تصویر محور است و در صورت استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت می‌توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. برای انتشار محصولات خود برای فروش تصاویر باکیفیت بگیرید و حتماً زمان کافی را صرف کنید تا از کیفیت تصاویر خود اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   خرید ممبر واقعی تلگرام

چیدمان تصاویر را مناسب انتخاب کنید و با استفاده از کپشن متناسب با تصویر این فرآیند را تکمیل کنید. این روش باعث می‌شود تا برای محصولات خود برند سازی کنید و هر چقدر زمان بیشتری را برای انجام دادن این مراحل صرف کنید، مطمئناً نتیجه بهتری را خواهید گرفت.

افزایش فالوور

همیشه پاسخگو و در دسترس کاربران باشید

در هر کسب‌وکار اینترنتی ارتباط با کاربران و پاسخ دادن به تمام سوالات آنها یکی از شرایط پیشرفت محسوب می‌شود. این کار حس اطمینان را در کاربر ایجاد می‌کند، که شما یک فروشنده واقعی هستید و به خواسته‌ها و نیازهای او اهمیت می‌دهید.

در قسمت کامنت ها همیشه جوابگوی مخاطبان خود باشید و به‌صورت کاملاً هوشمندانه و حرفه‌ای پاسخ دهید. این به این معنی است که هیچ‌وقت نباید با مشتریان محصولات خود به‌صورت شخصی برخورد کنید و با پاک کردن کامنت و بلاک کردن آنها، سعی کنید به نظرات منفی در پست پاسخ دهید.

 

از پروموشن کمک بگیرید

استفاده کردن از پروموشن یک راه بسیار جذاب برای مخاطبان شما می‌باشد. این کار باعث می‌شود تا شما فرصت خرید را برای مخاطبان خود ایجاد کنید و با قرار دادن تخفیف‌های گاه و بی گاه و همین‌طور مناسبتی، افزایش فروش در اینستاگرام را برای خود رقم بزنید.

از تمام مناسبت‌ها مانند، روز مادر و ولنتاین برای ارائه تخفیف‌های استفاده کنید زیرا این کار باعث می‌شود تا مشتری‌ها و مخاطبان جدید جذب کنید و در نهایت فالوور های پیج را افزایش دهید.

 

همکاری با اینفلوئنسرها

استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب، تولید محتوا چشم‌گیر، تنها بخشی از یک صفحه اینستاگرام را تکمیل می‌کنند. برای اینکه افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کنید باید از تبلیغات هدفمند کمک بگیرید. یکی از برنامه‌های بسیار مهم که اکثر صفحات اینستاگرام از آن کمک می‌گیرند، همکاری با یک اینفلوئنسر مرتبط با کسب‌وکار می‌باشد.

در انتخاب اینفلوئنسر دقت زیادی را به خرج دهید، زیرا این افراد هستند که داستان برند شما را تعریف می‌کنند و باعث جذب و افزایش فالوور شما می‌شوند. اگر اینفلوئنسر موردنظر را به‌درستی انتخاب کنید می‌توانید فالوورهای او را به مخاطبان و مشتریان خود نیز تبدیل کنید.

 

کاربر