چاپ روی ماسک

چاپ روی ماسک

چرا چاپ روی ماسک ؟

تبلبغات همراه با خلاقیت و توجه به ویژگی های روز جامعه همیشه بهترین و بیشترین بازخورد را داراست .

امروزه با توجه به آلودگی هوا و آلایندگی های صنعتی ، همچنین با توجه به شیوع بیماری های واگیردار تنفسی مانند آنفولانزا و کرونا ( مخصوصا سویه جدید امیکرون ) اهمیت استفاده از ماسک های استاندارد پزشکی در جلوگیری از بیماری های ناشی از این موارد نقش ویژه ای را ایفا می کند . طبق آمار سازمان جهانی بهداشت استفاده از ماسک های سه لایه پزشکی تا 85 درصد و استفاده از ماسک های سه بعدی مناسب که دارای 5 لایه و بیشتر باشند و تعداد لایه های ملت بلون آنها بیشتر از یک عدد باشد تا 95 درصد و بالاتر از شیوع ویروس ها جلوگیری میکند . به همین منظور استفاده از این نووع ماسک ها جایگاه و اهمیت ویژه ای در بین تمام اقشار جامعه پیدا کرده است و برندهای مختلف نیز با توجه به این موضوع بیشتر از پیش به فکر استفاده از ماسک برای امور تبلیغاتی خود هستند چون علاوه بر کارایی و مورد نیاز بودن آن یک روش بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر برای تبلیغات می باشد .

 

چاپ تامپو

چاپ تامپو یا Pad Printing یکی از انواع چاپ روی قطعه است که به صورت غیر مستقیم و با کمک پد سیلیکونی انجام می شود. به دلیل قیمت پایین و امکانات زیاد چاپ صنعتی تامپو ، در بسیاری از موارد چاپ در صنعت به خصوص برای هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این چاپ می توانیم انواع قطعات گرد ، خمیده ، گود یا خطی و مسطح را چاپ بزنیم . که بهتر است برای تثبیت رنگ و حفظ کیفیت بالای چاپ از رنگ مناسب برای این کار استفاده کنیم .

از موارد استفاده از این چاپ می توان به چاپ ظروف یکبارمصرف ، چاپ روی خودکار، محصولات آرایشی و بهداشتی ، قطعه های صنعتی ، لوازم تحریر، لوازم ورزشی ، قطعات خودرو ، جا کلیدی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد اما امروزه در دوران کرونا با گسترش استفاده از ماسک های بهداشتی ، شرکت ها و برندهای مختلف به فکر استفاده از لوگوی خود روی ماسک برای تبلیغات افتادند چرا که یکی از راههای تبلیغات جذاب و در عین حال کم هزینه چاپ لوگو روی ماسک می باشد .

در این روش به دلیل استفاده از پد سیلیکونی امکان چاپ روی قطعات دارای پستی و بلندی مانند سطوح منبت کاری شده امکان پذیر است و همچنین استفاده از این نوع پد به دفع حشرات کمک می نماید. چاپ به وجود آمده با استفاده از پد سیلیکونی چاپی یکدست و دقیق است و هیچگونه کچلی روی قسمت های مختلف آن ایجاد نخواهد شد و این یک امتیاز مثبت برای چاپ روی پارچه های اسپان که جزو لایه های اصلی و بیرونی ماسک یکبار مصرف پزشکی ( هم سه لایه و هم سه بعدی ) می باشد زیرا پارچه اسپان خود دارای خلل و فرج زیادی بوده و این نوع چاپ  ماسک باعث یکدست بودن طرح لوگو روی ماسک می شود .

یکی دیگر از نوشته های سایت :   فیلر یا پرکننده پلیمر

 

مراحل چاپ تامپو روی ماسک

هنگامی که شما تصمیم میگیرید لوگوی برند خود را روی ماسک چاپ کنید باید به چند نکته توجه داشته بلشید :

  • این مدل چاپ روی ماسک برای تیراژ بالا مناسب است .
  • به دلیل مرتبط بودن هزینه ها با رنگ چاپ و همینطور مرتب و تمیز بودن کار ، در این نوع چاپ معمولا لوگوها به صورت تک رنگ چاپ می شود و حداکثر رنگ های چاپ دورنگ می باشد .
  • برای این نوع چاپ به فایل لوگوی شما نیاز هست .

پس از اینکه تیراژ مدنظر شما تایید شده و فایل لوگو آماده شود ، لوگو بر روی قطعه ای به نام کلیشه ( که روی صفحه فولادی ساخته می شود ) آماده می شود . چاپ توسط کلیشه تک به تک بر روی ماسک ها انجام می شود ، سپس ماسک ها به قسمت بندی که کاملا ضدعفونی شده و تمام تمهیدات بهداشتی در آن رعایت می شود انتقال پیدا کرده و مطابق تعداد درخواستی شما بسته بندی و آماده میشود و در نهایت برای شما ارسال می شود .

 

سخن آخر :

راههای تبلیغاتی موفق همواره با خلاقیت همراه می شوند و توجه به انتظار مخاطب که به دنبال راهی مقرون به صرفه و تاثیرگذار برای جذب مشتری و ماندگاری برند خود در اذهان می باشد باعث موفقیت یک تبلیغات است . چاپ روی ماسک باعث میشود شما هرانچه ار تبلیغات موفق و ماندگار را توقع دارید به دست بیاورید .

برای مشاهده نمونه کارهای چاپ لگو روی ماسک کلیک کنید.

 

 

 

 

 

کاربر