بهترین بیوتی بلاگرهای ایران و جهان

بهترین بیوتی بلاگرهای ایران و جهان

آشنایی با 10 نفر از بهترین بیوتی بلاگرهای ایران و جهان

 

بلاگرهای آرایشی و بهداشتی این چندسال اخیر حسابی محبوب شدن، اما چرا؟ خب بذارید اینطور شروع کنیم: چه قبول کنید چه نه، پوست زیباترین لباسیه که هر کس به تن داره! این لباس هم درست مثل هر لباس دیگه، نیاز به مراقبت داره؛ باید بهش عشق بورزیم و خلاصه اینکه مثل چشم‌هامون ازش مراقبت کنیم. اما خب تمام این‌ها که گفتم، راه و چاه داره، قانون و اصول داره و نمیشه که بدون دانش کافی از پوست نگهداری کرد.

به همین دلیله که ما عقیده داریم برای مراقبت از پوست، ما به مشاوره و راهنمای تخصصی نیاز داریم، نیاز داریم که افراد مجرب، با دانش و تجربه‌ای که دارن اصول نگهداری از پوست رو به به ما یاد بدن، محصولات بهداشتی و زیبایی روز دنیا رو به ما معرفی کنن و از همه مهم‌تر، به ما بگن که کدوم محصول مناسبه، هر محصول چه ویژگی‌هایی داره و اصلا ارزش خرید داره یا نه. تمام این کارهایی که گفتیم، بر عهده کسی نیست بجز بیوتی بلاگرها.

امروزه، بانوان و آقایون محترم (بله هم خانوم‌ها، هم آقایون) بیشتر از گذشته برای پوست خودشون ارزش قائل هستن و به همین دلیل، کار و بار بیوتی بلاگرهای حسابی رونق پیدا کرده. همین باعث شد که ما بخواهیم در این مقاله، تعدادی از معروف ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی و البته خارجی رو به شما معرفی کنیم. پس بدون مقدمه‌چینی بیشتر، بریم سر اصل مطلب و با این عزیزان، آشنا بشیم!

بهترین بیوتی بلاگرهای دنیا و ایران

 

  1. صدف بیوتی

صدف بیوتی را محال است که کسی نشناسه. از بزرگ و کوچیک و پیر و جوون، باور کنید که همه حداقل یک بار اسم صدف بیوتی رو شنیدن. صدف از معروف ترین بلاگرهای لوازم آرایشی و بهداشتیه و شهرتش نه فقط در مرزهای ایران، بلکه در خارج از ایران هم هست و همین موضوع باعث شد که ما ایشون رو در اول فهرستمون جا بدیم.

همین الان که اینستای صدف رو چک کنید، می‌بینید که حدود 3.7 میلیون نفر دنبال‌کننده داره و شاید درصد زیادی از این جمعیت، اصلا ایرانی نباشن! تازه جالب‌تر از اون، بهتره بدونید که صدف نه فقط در پیج اینستا، بلکه در یوتیوب هم فعالیت داره.

صدف بیوتی اینطوری تعریف می‌کنه که تبدیل شدنش به یک بیوتی بلاگر، کاملا بر حسب تصادف بوده و اون اصلا قصد نداشته به عنوان یه بلاگر فعالیت کنه؛ اما تن به سرنوشت داده. به علاوه، اینطور ادعا می‌کنه که برای بیوتی بلاگر شدن، هیچ دوره‌ای ندیده و کلاسی نرفته و همه چیز رو با دیدن ویدیوهای معروف و به صورت تجربی یاد گرفته. اون اکنون ساکن آمریکاست.

صدف بیوتی

 

  1. ملینا تاج

ملینا رو هم میشه به عنوان یکی دیگه از معروف ترین اینفلوئنسرهای زیبایی اینستاگرام معرفی کرد. اون حدود 2 میلیون دنبال‌کننده داره و همین باعث شده که در لیست بهترین‌های ما قرار بگیره. ملینا متولد سال 71 شمسیه و اصالتش هم برای شهر زیبایی‌ها، یعنی شیرازه. بدون شک این ژن رو نمیشه در شغل الان اون، بی‌تاثیر دونست.

حدودا چهار ساله که ملینا در اینستا به عنوان بلاگر زیبایی فعالیت داره و در تمام این مدت، همیشه در صدر معروف ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی بوده  . پیج ملینا تاج از نکات آرایشی و بهداشتی فراوونی حرف می‌زنه و محصولات مختلف رو معرفی و امتحان می‌کنه و از همه مهم‌تر، کلی نکات مراقبت پوستی به شما آموزش می‌ده.

ملینا تاج

 

  1. میترا باباخانی

معیار ما برای انتختب بهترین بیوتی بلاگرهای ایرانی، نه صرفا تعداد فالوور، بلکه کیفیت کار، دانش و تجربه و رضایت از اون‌هاست؛ به همین دلیل، شاید یه عده‌ای رو معرفی کنیم که خیلی شناخته‌شده نباشن و میترا باباخانی، یکی از همون‌هاست. اما خب ما با تحقیقاتی که انجام دادیم، اتفاقا فهمیدیم که دانشش در زمینه بیوتی بلاگری و مراقبت از پوست، از خیلی‌ها بالاتره.

خیلی از بیوتی بلاگرهای ایرانی، دانش تجربی دارن و این تجربه رو در طول چندین سال به دست آوردن، اما نکته جالبی که توجه ما رو جلب کرد، این بود که میترا باباخانی برخلاف خیلی‌ها، در این زمینه مدارک آکادمیک و سرتیفیکیت‌های بین المللی داره؛ همین باعث شد که اعتمادمون بهش، چند برابر بشه و اون رو در لیست خودمون معرفیش کنیم.

به علاوه، ی پیج میترا باباخانی ه تفاوت دیگه هم با بقیه بلاگرهای زیبایی اینستاگرام داره، و اون هم اینه که داخل ایرانی فعالیت می‌کنه، یه وبسایت رسمی به اسم « گاندی شاپ» داره و از همه مهم‌تر، در بندرعباس هم فروشگاه داره و شما می‌تونید به صورت حضوری مراجعه کنید و هم مشاوره زیبایی بگیرید، و هم اینکه بهترین محصولات مراقبتی و آرایشی رو با کمترین قیمت خریداری کنید!

یکی دیگر از نوشته های سایت :   راهکارهای مهم برای پخت سریع تر گوشت های دیرپز

میترا باباخانی

 

  1. گیسو دیبا

گیسو دیبا، یا همون نغمه جعفری رو هم می‌تونیم به عنوان بیوتی بلاگر خوب ایرانی معرفی کنیم. گیسو حدود 1 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام داره و در پیجش، نکات زیادی رو برای بهداشت پوست و زیبایی و آرایش، با مخاطبانش در میون می‌ذاره. به علاوه، از محبوب‌ترین پست‌های اون هم میشه به آموزش درست کردن ماسک خونگی اشاره کرد که خیلی‌ها رو بخودش جذب کرده و اصلا یکی از دلایل محبوبیت پیج گیسو، همین موضوع بوده.

گیسو دیبا

 

  1. سمیرا شیرزاد

ما با بررسی‌های جامعی که در بین پیج بیوتی بلاگر های ایرانی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که پیج  سمیرا شیرزاد هم باید جایی در میون فهرست ما داشته باشه. سمیرا نه تنها بلاگر زیبایی به حساب میاد و می‌تونه آموزش‌های خوبی رو برای آرایش و بهداشت پوستتون به شما آموزش بده، بلکه بلاگر لایف‌استایل و فشن هم هست و می‌تونه در این زمینه‌ها هم حسابی به کارتون بیاد. اون توی پیجش نه تنها درباره مراقبت‌های پوستی، بلکه روزمرگی‌های خودش رو هم با شما در میون می‌ذاره.

سمیرا شیرازاد

 

  1. صدف ترابی

صدف ترابی که همه او رو به عنوان  شل بیوتی می‌شناسن هم، یکی دیگه از بلاگرهای آرایشی و بهداشتی ایرانیه، که در حال حاضر، لس آنجلس آمریکا زندگی می‌کنه. شل بیوتی حدود 2 میلیون نفر فالوور داره و همین نشون می‌ده که چقدر به کارش وارده و چقدر می‌تونه در این زمینه، به کارمون بیاد. با آموزش‌های صدف ترابی، شما به راحتی می‌تونید خودتون رو میکاپ کنید و در هر جمعی، حسابی بدرخشید و توجه‌ها رو به خودتون جلب کنید!

صدف ترابی

 

  1. هدا کتّان

شمایی که بلاگرهای زیبایی رو دنبال می‌کنید، احتمالا اسم محصولات آرایشی بهداشتی  هدا بیوتی رو شنیدید. از اینجا به بعد، قصد داریم تا بیوتی بلاگر های معروف خارجی رو به شما معرفی کنیم و هدا کتان یا همون هدا بیوتی، یکی از همون‌هاست. هدا، اصالتی عراقی داره و خب در حال حاضر، در آمریکا زندگی می‌کنه.

هدی در سال 2019، به عنوان چهلمین زن ثروتمند خودساخته، در فهرست مجله معروف فوربز قرار گرفت؛ بیشتر هم به این دلیل که تونسته بود با تاسیس برند خودش همراه خواهرهاش مونا و آلیا، کارآفرینی کنه. هدی بیوتی بیشتر از 48 میلیون فالوور در اینستا داره!

 

  1. نیکی دوژاگِر

نیکی دوژاگر با بیشتر از 14 میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از دیگه از بیوتی بلاگرهای خارجی در فهرست ما به حساب میاد. نیکی اصالتی هلندی داره و در دنیای بیوتی بلاگری در دنیا، حسابی شناخته شده و معروفه. اون کارش رو با اشتراک ویدیوهای آموزش میکاپ در یوتیوب شروع کرد و اما الان، پست‌هاش حسابی در فضای مجازی وایرال شدن. جالبه بدونید که در سال 2020، نیکی به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل هم معرفی شده.

نیکی دوژاگِر

 

  1. زویی سوگ

بیشتر از ده ساله که زویی سوگ، به عنوان یک اینفلوئنسر در اینستاگرام فعالیت داره و ما هم دقیقا به همین دلیل، اسم اون رو در بین بهترین بیوتی بلاگرها ذکر کردیم. زویی برند شخصی خودش رو داره و اسم این برند، زوئلا است. زویی بیشتر از یک میلیون نفر دنبال‌کننده داره و اگر بگیم از هر انگشتش یه هنر می‌باره، شاید دروغ نگفته نباشیم. علاوه بر مراقبت از پوست و زیبایی، زویی درباره مسائل و مشکلات زنان، فشن و البته غذا هم در پیجش صحبت می‌کنه. و جالب‌تر از همه اینه که بدونید زویی سوگ در سال 2014 کتابی رو نوشت که نزدیک 80 هزار نسخه از اون، به فروش رفت.

زویی سوگ

 

  1. شایلا میشل

شایلا میشل در نوع خود ، یکی از پیشروهای صنعت بیوتی بلاگری در دنیا به حساب میاد. اون رو میشه اولین سیاهپوستی دونست که در اینستاگرام، به عنوان بیوتی بلاگر فعالیت داره و خب همین باعث شده تا نسبت به باقی اعضای این فهرست، یه کمی متفاوت باشه. شایلا بیشتر از 2.7 میلیون نفر فالوور در اینستا داره و به عنوانی یکی از بهترین بیوتی بلاگر های خارجی به حساب میاد. اون نه تنها در مورد مراقبت‌های پوستی برای شما حرف می‌زنه، بلکه درباره لایف استایل و جنبش‌های اجتماعی آمریکا هم کلی پست سرگرم کننده داره و می‌تونه حسابی الهام‌بخش باشه.

شایلا میشل

 

منبع : معرفی بهترین بیوتی بلاگرها

کاربر