عطر جوپ هوم آیا بهترین عطر جوپ است؟

عطر جوپ هوم آیا بهترین عطر جوپ است؟

 

عطر جوپ هوم  Joop Homme  یا همان جوپ قرمز مردانه , این مدل نوستالژیک و محبوب با رایحه ای گرم و شیرین و به لطف تندی بو و ماندگاری و پخش بو و پراکندگی عالی هنوز هم خیلی پر طرفداره و بسیار مناسب برای فصول سرد است. این رایحه نوستالژیک در سال 1989 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و طراحی و فرمولاسیون ان را میشل آلمیرک Michel Almairac انجام داده است.

نوع عطر   ادوتویلت

برند                  جوپ

عطار                میشل آلمیراک

طبع                 گرم

سال عرضه         1989

گروه بویایی          شرقی فوژه

کشور مبدأ           آلمان

مناسب برای         آقایان

مناسب فصل        زمستان

اسانس اولیه         ترنج ، نارنگی ماندارین، شکوفه پرتقال ، مرکبات

اسانس میانی        یاس، هل ، گل برف ، دارچین ، گل آفتاب پرست

اسانس پایه         دانه تونکا ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید

ادکلن جوپ هوم Joop Homme به لطف ساختاری خاص که دارد با بویی تند از پخش بویی بسیار خوب و ماندگاری طولانی مدت و عالی برخورداره و اگر دنبال رایحه ی خیلی تند هستید حتما امتحانش کنید.

ساختار رایحه عطر جوپ هوم   Joop Homme  با ترکیب بسیار خوبی از مرکبات و گیاهان و گل ها و ادویه در کنار وانیل و چوب نه تنها حس شادی و نشاط را برای مصرف کننده و کسانی که استشمام می کنند تداعی می کند

پس از اسپری کردن روی نبض و پوست و یا لباس خود نت های اولیه عطر جوپ هوم  Joop Homme  با ترکیبی از لیمو , نارنگی ماندارین , شکوفه پرتقال و نارنج به مشام می رسد که به خوبی گویای مرکباتی بودن این ادوتویلت هست. پس از مدتی نت های میانی نمایان می شوند با مخلوطی از دارچین , گل یاسمین , هل , گل آفتاب پرست و گل برف. پس این مدل رو در دسته بندی گلی و ادویه ای هم میتوانید مشاهده کنید. در آخر و پس از مدتی طولانی تر و تثبیت شدن کامل رایحه نت های پایانی یا پایه با ترکیبی از پاتچولی , دانه تونکا , چوب صندل سفید و وانیل خود نمایی می کند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   برنامه عمل مدرسه متوسطه

 

ادکلن جوپ هوم (Joop Homme) شیشه ای کشیده دارد و مایع داخل شیشه به رنگ آلبالویی و کاملا سرخ هست. اسم Joop در وسط شیشه به رنگ سفید خود نمایی می کند. در قسمت بالای شیشه نوشته JOOP HOMME  به چشم می خورد.

برای اطلاع از قیمت ادکلن جوپ هوم اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.

 

کاربر