عطر دیور ساواج

عطر دیور ساواج

 

رایحه ادکلن دیور ساواج الهام گرفته از طبیعیت بکر صحراها و آسمان آبی آن، صخره‌ها و تپه‌های ناهموار صحرا می‌باشد. می‌توان به جرات گفت که عطر ساواج نیمی از محبوبیت خودش را مدیون هنرپیشه معروف آمریکایی جانی دپ است. همانطور که در تبلیغات‌ این عطر دیده می‌شود، عطر ساواج را در شب‌های خنک پاییزه و یا بهاره می‌توان استفاده کرد. اما شما می‌توانید از این عطر کلاسیک در هر موقعیت و فصلی ستفاده کنید زیرا ترکیب رایحه‌های این عطر به گونه‌است که سردی و گرمی را در کنار هم دارد و ترکیب فوق‌العاده آن می‌تواند برای هر فصلی مناسب باشد.

عطر دیور ساواج مردانه با طبیعت ملایم و طعم شیرین و کمی ترش گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد، این رایحه از پخش بوی عالی و ماندگاری خوبی برخوردار است. عطر دیور ساواج در نت ابتدایی با رایحه‌ی فلفل و ترنج آغاز می گردد، سپس در نت میانی با رایحه‌ی گل شمعدانی، اسطوخودوس، فلفل سیچوان، صمغ، فلفل صورتی، خس خس و نعناع هندی ادامه می‌یابد و در پایان سدر، لابدانیوم و آمبروکسان تکمیل کننده‌ی رایحه‌ی این عطر مردانه می‌باشند. این عطر در گروه بویایی گیاهان و برگ‌های معطر قرار می‌گیرد.

ماندگاری ادکلن دیور ساواج به سبب ترکیب روایح بسیار قوی ، بالا می‌باشد و به طور متوسط بین ۵ تا ۸ ساعت می‌تواند ماندگاری داشته باشد. پخش بوی این عطر نیز بسیار خوب است. این عطر خنک با بسته بندی مشکی رنگ و شیشه‌ای با ترکیب دو رنگ مشکی و آبی طراحی شده است. بر روی سر استوانه‌ای و مشکی رنگ آن برند دیور با فونت سفید رنگی چاپ شده است. حجم این عطر ۱۰۰ میلی لیتر می‌باشد و از ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به براق بودن شیشه و جعبه آن و انعکاس فوق‌‌العاده نور در آن اشاره کرد. در واقع چون این عطر سمبلی از نشانه حیات در یک صحرای خشک و خالی است طراحی آن نیز به همین شکل انجام شده است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   تایپوگرافی چیست؟ تایپوگرافی را تنها در 5 دقیقه بشناسید!

نوع عطر    ادوتویلت

برند                   دیور

عطار                 فرانسوا دماشی

طبع                  معتدل

سال عرضه           2015

گروه بویایی          مرکباتی معطر

کشور مبدأ           فرانسه

مناسب برای         آقایان

مناسب فصل        بهار

اسانس اولیه         ترنج ، فلفل

اسانس میانی        نعناع هندی ، اسطوخودوس ، خس خس ، شمعدانی ، لامی ، فلفل صورتی ، فلفل سیچوان

اسانس پایه         سدر ، لابدانیوم، آمبروکسان

 

کاربر