لوله و پروفیل اصفهان

لوله و پروفیل اصفهان

 

توجه به مشخصات فنی قوطی پروفیل هنگام خرید

کاملاً بدیهی است که هنگام خرید محصولات فولادی، اولین شاخصه کیفیت محصول است. شما باید بتوانید کیفیت قوطی پروفیل را به طور کامل بازرسی نمایید. پس از تولید انواع قوطی در کارخانه‌های مختلف، پلاک‌هایی که به عنوان شناسنامه محصول شناخته می‌شوند، بر روی محصول نصب می‌کنند.

شما باید قبل از خرید هر آنچه که باید در مورد آن بدانید و سپس اقدام به خرید کنید. قوطی پروفیل‌ها با استانداردهای مختلفی در کارخانه‌ها تولید می‌شود که از معروف‌ترین استانداردها BSEN 10219 است.

 

لوله مبلی اصفهان

قیمت لوله مبلی معمولاً بر اساس وزن موردنیاز است که با توجه به نوسان بازار فولاد نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن اعلام کرد. درواقع خریداران این محصول برای هر بار خرید کردن قبل از سفارش باید قیمت لحظه‌ای لوله مبلی را از کارشناسان فروش بپرسند. زیرا قیمت این لوله‌ها به عوامل مختلفی مانند قیمت جهانی ورق نورد سرد، قیمت ارز، تعرفه‌های گمرکی برای واردات، قیمت انرژی موردنیاز برای کارخانه‌های تولیدی و … بستگی دارد. مرکزآهن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تامین کنندگان انواع سایزهای لوله مبلی قادر به ارائه قیمت روز برای این مقاطع است

ضخامت این محصول

یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی قوطی پروفیل ضخامت آن است که تأثیر بسزایی در قیمت نهایی دارد. قوطی‌ها در ضخامت‌های ۱ الی ۶ میلی‌متر تولید می‌شوند و شما باید نسبت به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

ابعاد قوطی پروفیل

ابعاد قوطی پروفیل نیز در قیمت تاثیرگذار است. ابعاد مختلفی نسبت به کاربردهای مختلف برای این محصول فولادی در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال قوطی پروفیل‌هایی که در ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند با قوطی پروفیل‌هایی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود، تفاوت‌هایی دارند.

از قوطی پروفیل در ساخت نرده‌های فلزی، صنعت خودروسازی، صنعت حمل و نقل عمومی، تولید انواع لوازم ورزشی، تولید لوازم خانگی، تولید لوازم تفریحی و تولید لوازم پزشکی استفاده می‌شود. از برخی قوطی پروفیل‌ها در ساخت شاسی تریلر و نفت کش استفاده می‌گردد.

جنس قوطی پروفیل

آخرین پارامتری که می‌توانید در مشخصات فنی قوطی بررسی نمایید، جنس آن است. اگر ماده اولیه استفاده شده در تولید قوطی چگالی بیشتری داشته باشد، سبب می‌شود که وزن نهایی محصول بیشتر باشد و در نتیجه محصول قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

 توجه به نوع قوطی پروفیل

همانطور که قبلاً اشاره شد انواع مختلفی از قوطی پروفیل ها در کارخانه‌های داخلی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. به دلیل تنوع بالای این محصول قیمت انواع قوطی‌ها در سایت‌های معتبری نظیر اصفهان آهن به صورت روزانه آپدیت می‌شود. از انواع قوطی پروفیل می‌توان به  قوطی مبلی، قوطی گالوانیزه، قوطی آلومینیومی و قوطی کامپوزیت اشاره کرد. هر کدام از این قوطی‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و با توجه به این ویژگی‌ها کارایی مشخصی برای آنها تعریف شده است.

شما می‌توانید نوع مشخصی از قوطی پروفیل را در نظر بگیرید و از چندین مرجع معتبر قیمت آن را استعلام کنید. سایت‌های معتبر نظیر اصفهان آهن مشاورین متبحری دارد که می‌توانند به شما در زمینه‌های مختلف راهنمایی‌های لازم را برسانند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   سفارش کتاب خارجی از آمازون با تخفیف ویژه

توجه به قیمت لوله مبلی اصفهان  هنگام خرید

 

با توجه به نوسان ارز و دلار و قیمت جهانی فولاد، قیمت انواع آهن آلات نیز دستخوش نوسانات می‌‌شود. در بازار آهن اگر به قیمت روز محصولات فولادی توجه نداشته باشید، ممکن است در معامله خود متضرر شوید. برای خرید قوطی پروفیل نیز باید قیمت روز قوطی را تحت نظر داشته باشید و در نوساناتی که ایجاد می‌شود، بهترین قیمت را انتخاب نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز قوطی پروفیل می‌توانید به سایت‌های معتبری مانند اصفهان آهن که چندین سال سابقه درخشانی در این زمینه دارد مراجعه کنید. قیمت قوطی پروفیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کارخانه تولید کننده، کیفیت مواد اولیه، ابعاد، ضخامت و … اشاره کرد. به هر حال اگر می‌خواهید خرید مناسبی داشته باشید، قیمت لحظه‌ای قوطی پروفیل را دنبال کنید.

 

لوله مبلی اصفهان یکی از بهترین انواع لوله برای ساخت وسایل ساختمانی و خانه است. اگر به وسایل مختلفی که در اطرافتان وجود دارد با دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که در بسیاری از این وسیله‌ها از لوله‌های مختلف با ابعاد متفاوت استفاده‌شده است. لوله‌های مبلی علاوه بر اینکه ساخت وسایل را آسان می‌کنند به دلیل توخالی بودن نسبت به میله‌های توپر بسیار سبک‌تر هستند.  قیمت لوله فلزی سبک با توجه  به ویژگی‌های کالا اعلام می‌شود برای مثال ضخامت، طول لوله، وزن،  ‌قطر لوله مبلی و کارخانه‌ تولید کننده از جمله عوامل تاثیرگذار روی قیمت روز لوله و پروفیل اصفهان  هستند.

 انتخاب مرجع مناسب برای خرید قوطی پروفیل

با توجه به توسعه صنعت فولاد در کشور نیاز به مراجع فروش این محصولات دیده شد. در سال‌های اخیر مراجع فروش زیادی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. وقتی شما از کیفیت محصول عرضه شده در مرجع فروش مطمئن می‌شوید، می‌توانید یقین کنید که از هر لحاظ محصول مناسبی می‌خرید. به زبان دیگر اصالت کالا اولین شرط مهم در خرید و فروش هر محصولی است و برای اطمینان از آن انتخاب یک مرجع فروش معتبر الزامی است.

توجه به کارخانه تولید کننده قوطی پروفیل هنگام خرید

 

بسیاری از افراد با شناخت کارخانه‌های معتبر، در خرید یک محصول باکیفیت، محصولات آن کارخانه را زیر نظر می‌گیرند. از کارخانه هایی که قوطی پروفیل تولید می‌کنند می‌توان به شرکت جهان پروفیل پارس، شرکت نورد لوله یاران، شرکت لوله و پروفیل صابری، گروه صنعتی شرق تهران، صنایع فولاد هیربد زرندیه و شرکت پروفیل نیکان اصفهان اشاره کرد. افراد زیادی با تجربه کاری محصولات هر یک از کارخانه‌ها را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که از کدام قوطی پروفیل بهتر است استفاده کنند.

کاربر