نمای یک دندانپزشک از طریق عینک گوگل

نمای یک دندانپزشک از طریق عینک گوگل

 

 

در این مرحله، اکثر ما رایانه پوشیدنی Google Glass را دیده‌ایم. مانند بسیاری از اختراعات جدید، این یک پلت فرم فناوری جالب با تعداد ناشناخته ای از برنامه ها است.

 

در حال حاضر چیزی شبیه به یک چیز جدید پر از پتانسیل استفاده نشده است. اما به این فکر کنید که آیفون برای اولین بار چه زمانی عرضه شد. در مقایسه با نسخه های جدیدتر امروزی به سختی کاری انجام داد. Google Glass احتمالاً مسیر مشابهی را مشاهده می کند زیرا افراد بیشتری به دستگاه دسترسی پیدا می کنند و توسعه دهندگان راه های جدیدی برای استفاده از آن پیدا می کنند.

برای خرید یونیت از دنتی شاین کلیک کنید.

این در حال حاضر در دندانپزشکی شروع شده است زیرا برخی از دانشجویان دندانپزشکی خارج از میشیگان کاربرد Google Glass را پیدا کردند. آنها با ایجاد شرکتی به نام Dentyzion، با Surgitel برای ایجاد یک درج که به قاب عینک گوگل متصل می شود، شریک شدند. این درج دارای لوپ های لنز است که به آن متصل شده است، که به شما مزایای فناوری رایانه پوشیدنی عینک گوگل، همراه با بزرگنمایی را می دهد. کاربرد اصلی در اینجا آموزش دندانپزشکی است. همانطور که در ویدیوی شرکتی آنها ذکر شد، ایده این است که شما می توانید آنچه را که مربی در حین کار بر روی تایپودون خود می بیند، ببینید.

من ایده ارتقاء آموزش را دوست دارم، اما برنامه کاربردی در اینجا پتانسیل بسیار بیشتری نسبت به چند ترم تحصیلی در آزمایشگاه در دانشکده دندانپزشکی دارد. به عنوان یک پزشک در مطب خصوصی، تجسم رادیوگرافی دیجیتال یا سایر تصویربرداری ها بدون نیاز به خم شدن برای نگاه کردن به صفحه نمایش، عالی خواهد بود. مستندات موردی می‌تواند شامل همه چیز از عکس‌های ثابت گرفته تا ضبط‌های ویدئویی واقعی این عمل باشد. حتی خوب است که یک تایمر یکپارچه داشته باشید تا مطمئن شوید که چه زمانی مواد شما گیر می کند یا مطمئن شوید که سیمان رزینی را در زمان کار مناسب تمیز می کنید.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   نکاتی که برای خرید آینه قدی، میز آرایش و میز تلوزیون باید در نظر بگیرید

سیستم‌های حفاری جراحی جدید مانند iChiroPro به شما این امکان را داده اند که پروتکل های حفاری خود را بر اساس ایمپلنتی که قرار می دهید از قبل برنامه ریزی کنید. اتصال Google Glass به کنترل iPad در این موتور به شما این امکان را می دهد که کل پروتکل و رویه خود را تجسم کنید و حتی بدون برداشتن دست از روی هندپیس به مرحله بعدی بروید.

یک برنامه دیگر می تواند ارتباط در دفتر باشد. در حال حاضر ما فقط می‌توانیم از چیزهایی مانند سیستم‌های روشنایی دیواری قدیمی یا گوشی‌های ضداجتماعی استفاده کنیم که ممکن است کارکنان گپ از آن استفاده کنند. اگر بتوانید پیامی در عینک Google خود دریافت کنید مبنی بر اینکه متخصص بهداشت شما برای امتحان آماده است، و یادداشت‌هایی سریع در مورد آنچه که هنگام رسیدن به آنجا باید جستجو کنید؟

آیا ایده ای دارید که این برای چه چیزی می تواند استفاده شود؟ در زیر نظر بدهید برای بچه های Dentyzion، به کار خوب خود ادامه دهید. من عاشق دیدن نوآوری در صنعت ما هستم. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا ایده با من تماس بگیرید.

منبع :

https://ifmee.ir/چگونه-یونیت-دندانپزشکی-شما-می-تواند-به/

https://dentyshine.com/product-category/یونیت-دندانپزشکی/

کاربر