پیانو سمیک قیمت

پیانو سمیک قیمت

 

در سال 1958، هیو آیک لی شرکت Semic را برای توزیع پیانوی بالدوین در کره جنوبی تأسیس کرد. با وجود شرایط سخت اقتصادی کره، لی در اوایل دهه 1960 شروع به تولید و فروش پیانوهای دیواری کرد که بیشتر آنها وارداتی بودند. با گذشت زمان و بهبود اقتصاد کره جنوبی، لی تجارت خود را گسترش داد و در سال 1964 شروع به صادرات Semicolos به کشورهای دیگر کرد. Semic به زودی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پیانو تبدیل شد. پیانو سمیک قیمت ، بیشتر قطعات مورد استفاده در پیانو را تشکیل می دهد. در دهه بعد، سمیک شروع به تولید سازهای دیگر مانند گیتار کرد و شرکت هایی را در چین و اندونزی تأسیس کرد. افزایش دستمزدها در کره باعث شده است که Semic بیشتر تولید خود را به شرکت هایی در چین و اندونزی منتقل کند.

در سال 1958، یو آیک لی شرکت Semic را برای توزیع پیانوهای بالدوین در کره جنوبی راه اندازی کرد. با وجود آشفتگی اقتصاد ویران شده از جنگ کره، لی شروع به تولید و فروش پیانوهای کوچک  alikmusic.org دیواری در اوایل دهه 1960 کرد که بیشتر آنها وارداتی بودند. پیانو به کشورهای دیگر صادر می شود. Semic به زودی با استفاده از پیانوهای زیادی به بزرگترین شرکت پیانو در جهان تبدیل شد. در عرض چند سال، این صنعت شروع به تولید سازهای دیگر مانند گیتار نیم دایره کرد و خود را در چین و اندونزی تثبیت کرد. افزایش دستمزدها در کره باعث شده است که Semic بسیاری از محصولات خود را در صنایع چین و اندونزی متنوع کند.

پیانو دیواری دیجیتال SDP3300 دارای ال ای دی با کیفیتی است که اطلاعات زیادی را به نوازنده می دهد و حالا می تواند از وضعیت ساز خود مطلع شود. سازنده بعدی پلی فونیک 64 تن است و حالت تکرار آن شامل حالت لایه است که به شما امکان می دهد چندین صدا را همزمان پخش کنید. bizir.ir  همچنین می توانید صفحه پیانو خود را به دو پیانو تقسیم کنید تا نیمی از آن توسط معلم شما نواخته شود و نیمی دیگر در دستان شما باشد. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این ساز، 24 ریتم مختلف است که برای تنوع بیشتر در صدای تولید قرار داده شده است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   شرکت های خودرو بر چه خودروهایی را حمل می کنند؟

سایر گزینه‌های کنترلی موجود برای نوازنده شامل صدا، تنظیم، مترونوم و روشن و خاموش کردن خودکار است. تعداد صداهای دمو این ساز 50 عدد می باشد که می توانید برای تمرین و بهبود شرایط نوازندگی خود از آن ها استفاده کنید. 2 اسپیکر 16 سانتی متری مجهز به تجهیزات بسیار با کیفیتی هستند.

 

شرکت موسیقی Semic (SMC) بزرگترین شرکت فروش و بازاریابی کره ای در آمریکای شمالی است که برندهای Samick، Pramberger، W.m Kanbe و Sieler را توزیع و به فروش می رساند. Semic فروش و توزیع Bernhard Steiner، Conover Cable، Hazelton Bros، Remington یا Sohmer & Co را به طور کامل متوقف کرده است. فروش برند Kohler & Campbell اخیراً در ایالات متحده متوقف شده است، اما در سایر کشورها ادامه دارد.

پیانوی دیجیتال SDP3300 همچنین دارای یک LED خوب است که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد تا نوازنده بداند وجه مشترک چیست. Polyphony آینده دارای 64 نت است و سیستم عامل دارای حالت های مختلفی است که به شما امکان می دهد چندین صدا را به طور همزمان پخش کنید. پیانو سمیک  می توانید صفحه پیانو را به دو پیانو تقسیم کنید که نیمی از آن ها توسط معلم شما نواخته می شود و نیمی دیگر به عهده شماست. نکته خنده دار دیگر این دستگاه این است که 24 صدای مختلف دارد.

پیانوی دیواری دیجیتال SDP3300 با 3 پدال حرفه ای و کلیدهای لمسی پویا باعث می شود که صدا به خوبی پخش شود. یکی دیگر از ویژگی های این پیانو حالت تقسیم است که پیانو را به دو قسمت تقسیم می کند و دو نفر می توانند دو عنصر مختلف را با هم بنوازند.

کاربر