بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در کانادا

بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در کانادا

بازار املاک و مستغلات در سال 2023 در کانادا نشانه هایی از کند شدن را نشان می دهد. در شهرهای سراسر کشور، شاهد کاهش رشد بازار هستیم که ناشی از افزایش نرخ بهره است. در حالی که قیمت خانه همچنان بالا است، میزان جنگ های مناقصه به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

در شهرهایی مانند مونترال، تورنتو و ونکوور – جنبش کار در خانه در سال 2020 مردم را بر آن داشت تا شهر اصلی را ترک کنند و به حومه شهر نقل مکان کنند. بر اساس گزارشی از CBC، مهاجرت تورنتو منجر به تلفات 50000 نفر شده است، در حالی که در مونترال این تعداد 26000 نفر است. ما همچنان شاهد تاثیر این حرکت بر بازار املاک و مستغلات از ساحل به ساحل هستیم.

در حالی که خریداران برای یافتن خانه های مقرون به صرفه برای خرید مشکل دارند، ما همچنین سرمایه گذارانی داریم که پول زیادی برای سرمایه گذاری دارند. در حالی که افزایش نرخ بهره سرعت جامعه سرمایه گذار را کند کرده است، برخی از خریداران آماده سرمایه گذاری در املاک درآمدزا هستند. سرمایه‌گذاران می‌دانند که در حالی که نرخ‌های بهره بالا هستند، قیمت‌ها پایین‌تر خواهند بود و به آنها اجازه می‌دهد تا با قیمت زیادی خرید کنند.

امروزه بیشتر سرمایه گذارانی که اقدام به خرید خانه در کانادا می کنند در حال بازسازی، فروش مجدد یا تامین مالی مجدد و اجاره هستند. این روندی است که در شهرهای کوچک و بزرگ در حال وقوع است.

به عنوان مثال، Belleville، Ontario آخرین شهر پررونق در انتاریو است که در آن GTA و سرمایه گذاران برای خرید هر چیزی که در بازار آمده است هجوم آورده اند. این روندی را ایجاد کرده است که قبلاً دیده نشده بود – خانه هایی که بالاتر از قیمت درخواستی فروخته می شوند. در حالی که قیمت خانه همچنان بالاست، بازار اجاره نیز قوی می ماند و سرمایه گذاران را بر آن می دارد تا مجموعه املاک خود را افزایش دهند.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کانادا هستید، ما لیستی از بهترین شهرها را برای شما آماده کرده ایم.

ویندزور، انتاریو

با قیمت خانه در سطوح معقول در ویندزور، این مکان عالی برای سرمایه گذاری است. این شهر خانه بسیاری از کارگران خودرو و دانشجویان از دانشگاه ویندزور است. اگر به دنبال خانه‌های تک‌خانواره، خانه‌های چند واحدی و ساختمان‌های چند خانواری هستید – املاک اجاره‌ای ویندزور یک سرمایه‌گذاری عالی است. بخش عمده ای از خانه های این منطقه به اندازه ای که در GTA از آنها مراقبت می شود، نگهداری نمی شوند.

تعداد نسبتاً زیادی از افرادی که در ویندزور زندگی می کنند در واقع در دیترویت کار می کنند – اما آنها به دلایلی مانند مراقبت های پزشکی در کانادا زندگی می کنند. ویندزور، انتاریو برای سال 2023 یک سرمایه گذاری اجاره فوق العاده در کانادا خواهد بود.

بللویل، انتاریو

همه گیری اخیر باعث افزایش 1.6 درصدی در جمعیتی شده است که فقط از مهاجرت تورنتو ناشی شده است. علاوه بر این، کسانی که از افزایش هزینه‌های زندگی در تورنتو رنج می‌برند و/یا خسته شده‌اند، به مکان‌هایی مانند Belleville می‌روند. در سه سال گذشته، شهر افتتاح Costco، نوسازی جاده ها و بهبود حمل و نقل را اعلام کرده است و سرمایه گذاران شروع به بازسازی بخش هایی از شهر کرده اند.

با درآمد بالای اجاره ای از املاک اجاره ای، این شهر به معدن طلا برای سرمایه گذارانی تبدیل شده است که به دنبال خرید واحدهای دوبلکس، تریپلکس و چهاربلکس هستند – البته به ساختمان های آپارتمانی اشاره نکنیم. تعداد قابل توجهی از مردم در شهر هنوز اجاره می‌دهند – و این تعداد با ورود جدید به کالج وفادار و هجوم کانادایی‌های جدید که به Belleville، انتاریو می‌آیند، در حال افزایش است.

این قطعاً یک شهر برتر در کانادا برای سرمایه گذاری در کانادا خواهد بود.

کورنوال، انتاریو

شهر کورنوال شهری نسبتاً کوچک با جمعیت تخمینی 48000 نفر در سال 2020 است. این شهر برای اکثر مردم بسیار مقرون به صرفه است و قیمت مسکن زیر 300000 دلار است. در مورد بازار اجاره، اجاره بها با هزینه کمتر زندگی همخوانی نسبی دارد. با این حال، به عنوان یک سرمایه گذار – می توانید درآمد مناسبی از سرمایه گذاری خود کسب کنید.

خانه‌های چند واحدی زیادی در شهر وجود دارد و با پیش‌پرداخت 20 درصدی – سرمایه‌گذاران می‌توانند از هزینه‌های وام مسکن و هزینه‌های خود درآمد کسب کنند. در حالی که قیمت خانه افزایش می یابد، اما با سرعتی مشابه در سایر شهرهای انتاریو افزایش نمی یابد. کورنوال دارای ساختمان های آپارتمانی دوبلکس، تریپلکس، چهاربلکس و چند واحدی است. با کمبود تقاضا برای ساخت خانه های جدید در کورنوال – پیشرفت های جدید بسیار محدودی در این منطقه وجود دارد.

هالیفاکس، نوا اسکوشیا

شهر هالیفاکس یکی از رقبای اصلی بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات در استان های اقیانوس اطلس بوده است. این مکان محل گردشگری و همچنین ترافیک دانشجویی از دانشگاه است. در شهر، قیمت املاک و مستغلات پایین است، در حالی که قیمت‌های اجاره در حال افزایش است و جریان نقدی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. استان به طور کلی از نظر جمعیت رو به افزایش بوده است و این تقاضا برای واحدهای اجاره ای نیز به همراه دارد.

 

سرمایه‌گذاران زیادی از مرکز کانادا وجود دارند که به نوا اسکوشیا هجوم آورده‌اند تا وارد املاک درآمدزا شوند. ما در حال حاضر شاهد افزایش در شرکت‌های مدیریت املاک هستیم که یک شاخص پیشرو برای وجود تقاضای اجاره است و احتمالاً نشانه‌ای از حضور سرمایه‌گذاران خارج از شهر/استان است.

متوسط قیمت املاک و مستغلات در آگوست 2022 در نوا اسکوشیا 385935 دلار بود.

همیلتون، انتاریو

در صورت سرمایه گذاری در سال 2023، همیلتون، انتاریو سرمایه گذاری قدرتمندی در املاک و مستغلات ارائه خواهد کرد. با تعداد انگشت شماری از وام دهندگان پولی که پروژه ها را در این منطقه تأمین مالی می کنند – همیلتون خانه بسیاری از تعمیرات و تلنگرهای جدید است. تعداد قابل توجهی از خانه‌های شهر قدیمی هستند، به این معنی که سرمایه‌گذاران مایلند وارد شوند و مقداری پول برای تعمیر آنها خرج کنند. با سطح تقاضای فعلی برای مسکن، بسیاری از مردم به دنبال خانه های ارزان قیمت هستند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   بررسی جامع لوازم برقی پرکاربرد در خانه

در همیلتون، بسیاری از مردم به دنبال خانه هایی هستند که بتوانند به سرعت در آن نقل مکان کنند – چه اجاره ای یا خرید. سرمایه گذاران کسانی هستند که پس از بازسازی پول قابل توجهی به دست می آورند. سرمایه گذاران می توانند این خانه های بازسازی شده را مجدداً سرمایه گذاری کنند و وجوه خود را مجدداً سرمایه گذاری کنند – در حالی که خانه را اجاره می دهند. قیمت اجاره هنوز به اندازه کافی بالاست تا سرمایه گذار بتواند با داشتن یک واحد چند واحدی پول دربیاورد.

لاوال، کبک

برای سال ها، لاوال محله ای مقرون به صرفه برای مونترال ها بوده است. با 15 دقیقه رانندگی از روی پل، وارد لاوال می شوید. با قیمت خانه های پایین تر و جمعیت قابل توجه اجاره – این یکی از بهترین مکان ها در کانادا برای سرمایه گذاری است. شهر لاوال شاهد فروش کمتر املاک و مستغلات است که سرمایه گذاران را وادار می کند تا برای املاک درآمدزا پیشنهاد بدهند.

در سال های اخیر، بسیاری از سرمایه گذاران کانادایی از سراسر کشور لاوال، کبک را برای املاک سرمایه گذاری در نظر گرفته اند. شما می توانید خانه های تک خانواده، دوبلکس، تریپلکس و ساختمان های چند واحدی را در این منطقه خریداری کنید. اگر قصد سرمایه گذاری در کبک را دارید – ممکن است بخواهید با یک مشاور املاک حرفه ای که بازار را می شناسد، قوانین را درک می کند و می تواند شما را در فرآیند خرید مورد تایید OACIQ راهنمایی کند، کار کنید.

لندن، انتاریو

این منطقه به طور قابل توجهی در بین دانشجویان کانادایی جدید که از خارج وارد می شوند محبوب شده است. بسیاری از دانشجویانی که وارد کانادا می شوند و برای زندگی در لندن انتخاب می کنند، در دانشگاه های غربی، کالج فنشاو و کالج وسترولت تحصیل می کنند. با افزایش اخیر تورنتونی‌ها که شهر را ترک کرده و دور می‌شوند – برخی به دلیل هزینه کم زندگی به لندن، انتاریو نگاه کرده‌اند. با قیمت های مقرون به صرفه خانه در این منطقه، بسیاری از آنها سرمایه گذاری های خود را در شهر بزرگ فروخته و به آنجا نقل مکان می کنند.

اگر قصد سرمایه گذاری در لندن را دارید، می توانید املاک چند واحدی، خانه های تک خانواده و ساختمان های آپارتمانی را انتخاب کنید.

تاندر بی، انتاریو

در حالی که Thunder Bay ممکن است مکانی دورافتاده برای سرمایه گذاری به نظر برسد، بسیاری از سرمایه گذاران بازدهی مثبتی از املاک اجاره ای خود دیده اند. با قیمت‌های پایین املاک و دارایی‌های بالاتر از حد متوسط – یک سرمایه‌گذار باتجربه می‌تواند معامله بزرگی پیدا کند. تعداد انگشت شماری از سرمایه گذاران GTA برای اجاره ملک به خلیج تاندر و سادبری همسایه نگاه کرده اند.

درصد بالایی از کارگران قراردادی هستند و اغلب برای کار به اطراف نقل مکان می‌کنند. به همین دلیل، بسیاری از کارگران خود را در حالی که در آنجا زندگی می کنند، خانه و آپارتمان اجاره می کنند. با ادامه افزایش نرخ بهره و کاهش میزان فروش، شاهد بسیاری از معاملات خصوصی املاک و مستغلات در Thunder Bay هستیم.

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در Thunder Bay هستید، توصیه می کنیم برای دسترسی به معاملات به گروه های خصوصی املاک و مستغلات در فیس بوک بپیوندید. بسیاری از عمده فروشان املاک و مستغلات هستند که با صاحبان املاک برای تخلیه املاک کار می کنند. در برخی موارد، گزینه ای برای استفاده از فاینانس VTB (بازپس گیری فروشنده) وجود دارد. این یک نوع تامین مالی است که در آن شما وام مسکن از بانک دریافت نمی کنید، بلکه از مالک موجود ملک دریافت می کنید.

سادبری، انتاریو

سادبری مدتهاست که یکی از مقرون به صرفه ترین شهرها برای املاک در انتاریو در نظر گرفته شده است. در حالی که املاک دوبلکس، تریپلکس و 4 پلکس در سادبری به ندرت در MLS ظاهر می شوند – آنها هنوز هم توسط سرمایه گذاران فروخته و خریداری می شوند. دلیل اصلی به دلیل معاملات خصوصی املاک و مستغلات است که بین سرمایه گذاران، شرکت های مدیریت املاک، عمده فروشان املاک و مستغلات و مالکانی که به دنبال تخلیه هستند، رخ می دهد. یک دلیل دیگر برای سرمایه گذارانی که سادبری را در نظر می گیرند، نرخ پایین جای خالی این منطقه است که بازده بسیار خوبی را به همراه دارد.

شهر سادبری به تمام امکانات رفاهی شگفت انگیزی که در مراکز شهری مانند تورنتو پیدا می کنید دسترسی دارد. Place des Arts du Grand Sudbury نمونه‌ای از یک سرمایه‌گذاری عالی در شهر است که تئاتر، استودیوی هنری، گالری، رستوران، فضاهای ملاقات و غیره را ارائه می‌کند. جدا از سرمایه گذاری در سرگرمی و فعالیت های اوقات فراغت شهر – شهر همچنین بر بهبود زیرساخت ها متمرکز است.

Trois-Rivieres، کبک

شهری که کمی دست کم گرفته شده در کبک، واقع در حدود 1.5 ساعت شرق مونترال. در این منطقه، دانشگاه کبک آ تروآ-ریویر، در کنار بسیاری از امکانات آموزشی دیگر، قرار دارد. در حالی که قیمت املاک و مستغلات پایین است، قیمت اجاره به اندازه کافی ثابت می ماند تا یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. باز هم، املاک دوبلکس و چند واحدی را در Trois-Rivières با قیمت هایی از 170,000 دلار به بالا خواهید یافت. با پیش پرداخت مناسب، سرمایه گذاران می توانند از همان ابتدا سود خود را به دست آورند.

همیشه توصیه می شود با یک مشاور املاک حرفه ای که در آن منطقه کار کرده و قوانین املاک و مستغلات شهر را درک می کند صحبت کنید.

برای نتیجه گیری، اینها 10 بهترین مکان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کانادا در حال حاضر در سال 2023 هستند.

کاربر