خلاصه ای از بزرگترین اخبار ارزهای دیجیتال در سال 2018 – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

خلاصه ای از بزرگترین اخبار ارزهای دیجیتال در سال 2018 – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

در سالی که بدون شک یکی از پرحادثه‌ترین سال‌ها برای صنعت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران و تعداد افراد مشاهده شده و تعداد زیادی از پروژه‌های جدید و همچنین کاهش ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال و حجم بازار بوده است.

علیرغم ضررهای بیت کوین (BTC) و بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، تعداد زیادی از پیشرفت‌های امیدوارکننده در سال 2018 نشان می‌دهد آینده روشن برای فناوری‌های بلوک چین و ارزهای دیجیتال، زیرا بسیاری از پروژه‌های جدید راه خود را پیدا می‌کنند.

اگرچه نمی تواند بگوید که بازار ارزهای دیجیتال سال را با اوج به پایان می رساند، اما در واقع نشانه هایی از بهبود چشم است و به نظر می رسد که بهترین ها هنوز در راه است.

 

در این یادداشت، اجازه دهید زمانی را به یاد سالی پرتنش و اکشن برای ارزهای دیجیتال و بلوک چین اختصاص دهید و به برخی از بزرگترین داستان‌های سال نگاه کنید.

«تصادف» 2018

مقدار بیت کوین بیش از 80 درصد از ارزش خود را در طول سال از دست داد، اما همچنان یکی از قوی ترین عملکردها در سال 2018 برای کسانی بودند که به دنبال نجات سرمایه گذاری های آسیب دیده خود هستند. در همان زمان، با نزدیک شدن به پایان سال، بیت کوین با وجود شروع سال زیر 40 درصد، به 57 درصد افزایش یافت.

در این دوره، اتر برای اولین بار از ماه می 2017 به زیر 85 دلار رسید، ریپل (XRP) به اندازه 93 درصد از ارزش آن، و NEO 96 درصد از ارزش بازار خود را از دست داد و توسط ارز دیجیتال. دیگر پیشی گرفت.

در سال 2018، خواندن اخبار بدون مشاهده گزارش‌هایی مبنی بر وضعیت بد بازار یا میزان پولی که در دقیقه از دست می‌دادید، عملا غیرممکن بود. به همین دلیل، سال 2018 برای همیشه به عنوان سالی شناخته می شود که بازارهای ارزهای دیجیتال شکست خوردند اما زندگی کردند تا داستان را بیان کنند.

Coincheck هک شد

2018 همچنین چیزی بود که مسلماً بزرگترین ارزهای دیجیتال در تاریخ است، زیرا صرافی Coincheck بیش از نیم میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت رفته بود.

هک نتیجه رویه‌های ناقص امنیت در صرافی بود. کل موجودی NEM در یک کیف پول داغ با محافظت ضعیف می شود که به راحتی توسط هکرها کشف می شود.

Bitcoin Cash Forked

به طور کلی، بیت‌کوین کش دو بار در سال یک فورک را برای به‌روزرسانی شبکه پیاده‌سازی می‌کند، هر ویژگی ایجاد می‌کند که در طول سال ایجاد می‌شود، آن را پیاده‌سازی می‌کند و بلوک چین را برای توسعه‌های آینده آماده می‌کند.

چگونه‌همیشه، در پیشبرد فورک، شکست در دستیابی به جماع بین دو تیم اصلی، به یک فورک خصمانه می‌شود که دو بلوک چین مجزا بر اساس بیت‌کوین ایجاد می‌کند. این مجموعه‌های جدید بیت‌کوین ABC و Bitcoin SV (Satoshi’s Vision) نام‌گذاری شدند.

این فورک به دلیل اختلاف نظر در مورد آینده بلوک چین بیت کوین کش ایجاد شد. nChain – در یک طرف حصار، استدلال کرد که برای انطباق با دیدگاه اصلی ساتوشی، بیت کوین باید از طریق افزایش اندازه بلوک در زنجیره افزایش و این محدودیت را به 128 مگابایت افزایش دهد.دهد.

با این حال، بیت کوین ABC تصمیم گرفت که سفارش تراکنش متعارف (CTOR) را شامل شود، و نحوه سفارش تراکنش ها را تغییر داد، همچنین بیت کوین ABC را با Wormhole، فناوری که به دنبال قابلیت قرارداد هوشمند به زنجیره است. بلوک است، سازگار کرد.

از زمان فورک، بیت‌کوین ABC و بیت‌کوین SV درگیر جنگ هش شده‌اند و بیت‌کوین ABC نرخ هش و ارتفاع بلوک‌چین را برای اکثریت زندگی خود حفظ کرده است. با نزدیک شدن به پایان سال 2018، به نظر می رسد که هر دو بلوک چین برای آینده قابل پیش بینی قابل دوام خواهد بود.

تردیدهای تتر ادامه دارد

در همان سال، تتر اعلام کرد که یک مشارکت بانکی جدید با Deltec Bank & Trust Limited، یک مؤسسه مالی مستقر در باهاما تشکیل می‌دهد، که همچنین می‌تواند از سقف بازار USDT دارای ارزش‌های Tether Limited باشد.

این سکه استیبل بدنام نیز در مرکز ادعاهای دستکاری قیمت قرار داشت، زیرا وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا شروع به بررسی کرد که آیا روند صعودی عظیم بیت کوین در سال 2017 مشاهده شد، نتیجه استفاده از گران از USDT برای بازارهای مصنوعی USDT بود. یا خیر.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   چه ساختمان‌هایی نیاز به مقاوم‌سازی در برابر زلزله دارند؟

Bakkt اعلام شد و سپس به تأخیر افتاد

Bakkt احتمالاً یکی از پرطرفدارترین پروژه های سال 2018 است و پیش بینی می شود که یک تغییر دهنده بازی برای دنیای ارزهای دیجیتال باشد. Bakkt که خود را به عنوان یک اکوسیستم جهانی باز و تنظیم می‌کند برای دارایی‌های دیجیتالی می‌داند، امیدوار است که یک سرویس نگهبانی برای سرمایه‌گذاری نهادی باشد.

علاوه بر پذیرش جریان اصلی، جذب سرمایه گذاری های نهادی در بازار ارزهای دیجیتال به طور مستقیم به عنوان یکی از مهم ترین صنعت در نظر گرفته می شود و چیزی است که بخت ممکن است دوباره به آن دست پیدا کند. p>

Bakkt نیز امسال پس از اعلام همکاری خود با قهوه‌خانه آمریکایی استارباکس، خبرساز شد و شایع شد که این شرکت ممکن است شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌های خود کند، برانگیخت. با این حال، این شایعات نادرست بودند زیرا استارباکس بعداً توضیح داد که اینطور نیست.

ETF های بیت کوین رد و به تعویق افتاد

به طور خلاصه، صندوق‌های قابل معامله در بورس یا ETF نوعی ابزار سرمایه‌گذاری هستند که به سرمایه‌گذاری اجازه می‌دهند تا سبد سرمایه‌گذاری خود را در اختیار داشته باشید که صندوق دنبال می‌کند، آن را متنوع می‌کند. در مورد ETF بیت کوین، سرمایه گذارانی که دانش کمی از ارزهای دیجیتال دارند، می توانند بدون نیاز به خرید یا نگهداری بیت کوین، در صندوق سرمایه گذاری کنند.

در طول سال 2018، پیشنهاد ETF به کمیسیون بورس و سازمان بهدار ایالات متحده (SEC) از جمله مواردی از Direxion، GraniteShares، و ProShares ارائه شد.

همه اینها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار رد شد و 9 شرکت‌های فوق را با پیشنهاد عدم رعایت قانون بورس، بخش 6(b)(5)، که مستلزم طراحی بورس اوراق بهادار ملی برای جلوگیری از تقلب است. ، رد کرد. و دستکاری دارایی های آن.

فقط یک ماه قبل، درخواست تجدید نظر BATS BZX Exchange Winklevoss Twins با رای 3-1 رد شد، علیرغم وجود استدلالمبادله جمینی دوقلو به طور خاص به فرد در برابر دستکاری مقاوم است.

ظهور سکه پایدار

در بازاری که قبلاً تحت سلطه تتر (USDT) بود، سال 2018 شاهد پیوستن سکه های پایدار به بازار بود. یکی از نمونه های قابل توجه Circle (USDC)، یک ارز رمزنگاری شده با دلار است که توسط سرمایه گذاری مشترک بین Coinbase و Circle Trading LTD شکل گرفته است.

علاوه بر سرکل، تایلر و کامرون وینکلووس — بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Gemini نیز سکه پایدار خود را به نام دلار جمینی راه اندازی کردند. به گفته جمینی، دلار جمینی به طور کامل با قوانین مطابقت دارد و اولین سکه پایدار است که تمام دلارهای را در بانک‌های تحت بیمه FDIC تضمین می‌کند.

Coinbase اخبار را می سازد (خیلی زیاد)

اگر نامی وجود داشته باشد که در سال 2018 تقریباً همه جا وجود داشته باشد، آن Coinbase است. صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده از آن چیزی که بتوانیم حساب کنیم، اخبار منتشر شده و مطمئناً سال بسیار پرحادثه‌ای داشت.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/forex-training/

علاوه بر این، Coinbase را ایجاد کرد که به طور خاص در نظر گرفته می شود بزرگترین انتقال ارز دیجیتال در تاریخ، انتقال بیش از 5 میلیارد دلار بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) و Litecoin (LTC) تا پایان سال. همچنین به یکی از تنها صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل می‌شود که امکان برداشت بدون کارمزد به PayPal را می‌دهد.

Coinbase همچنین دارای دیجیتالی جدید را در سال 2018 به پلتفرم خود اضافه کرد، از جمله Basic Attention Token (BAT), Stellar (XLM) و Zcash (ZEC)، به آن کمک می کند تا با صرافی های رقیب که در حال حاضر ده ها ارز رمزنگاری شده و توکن های کاربردی را فهرست می کنند، پیش بیاید.

 

 

کاربر