معرفی داستان رئالیتی شو ارتش سری در فیلم اسکای

معرفی داستان رئالیتی شو ارتش سری در فیلم اسکای

معرفی داستان رئالیتی شو ارتش سری در فیلم اسکای

سریال «ارتش سری»، یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که داستان آن الهام گرفته شده از سریال پر طرفدار ارتش سری است، با موضوع وقایع جنگ جهانی دوم: نبردی میان پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان ها. داستان این سناریو از این قرار است: در خلال جنگ‌جهانی دوم، ده نفر از بازیگران در نقش‌های متفاوت پارتیزان، سرهنگ کسلر، گشتاپو، خلبان، راینهارد و. در کافه کاندید واقع در بلژیک ۱۹۴۵ جمع می‌شوند تا یک بازی واقعی و رئال را انجام دهند.
همچنین سریال ارتش سری بدون سانسور هر یکشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم اسکای پخش می‌شود.

آموزش روش بازی ارتش سری

چه افرادی در بازی ارتش سری حضور دارند؟

قبل از آموزش روش بازی ارتش سری، این موارد را بدانید خوب است.

  1. حداقل افراد لازم: ۱۰ نفر
  2. تعداد گروه‌ها: ۳ گروه شامل؛ گشتاپو / پارتیزان / مشتری کافه
  3. گرداننده: یک نفر + دستیار
  4. تعداد نقش‌ها: ۵ نقش اصلی / ۵ نقش فرعی

گرداننده بازی ارتش سری کارت‌های نقش‌های مختلف را میان بازیکن‌ها که ۱۰ نفر هستند تقسیم می‌کند. ۳ نفر پارتیزان هستند که یک نفر آن‌ها فرمانده گروه نجات است و کرتیس نام دارد. کرتیس می‌تواند در ابتدای بازی ۳ نقش سرهنگ کسلر و دکتر پاسکال و خلبان را ببیند، اما نمی‌داند از میان آن ۳ نفر کسلر کدام یکی است. ۲ یار دیگر گروه نجات نیز در طول بازی سعی می‌کنند به پارتیزان‌ها کمک کنند. دکتر پاسکال و خلبان ۲ نقش مستقلی هستند که همراه گروه پارتیزان‌ها با گشتاپو‌ها مبارزه می‌کنند. برای دانلود سریال های جدید ایرانی اینجا کلیک کنید.

درباره سعید ابوطالب کارگردان رئالیتی‌ شو

سعید ابوطالب متولد ۳ آذر ۱۳۴۸ در تهران، فیلم ساز، مستندساز و سیاست مدار، فارغ التحصیل کارشناسی شیمی از دانشگاه تهران، تهیه کنندگی تلویزیون در دانشکده صداوسیما و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. دوران تحصیل را در مدرسه علوی گذراند همزمان در مدسه حاج آقا مجتهدی طلبگی نیز میخواند.

در ۱۶ سالگی به جبهه رفت و دوبار مجروح شد. پس از بازگشت از جبهه دیپلم ادبیات و ریاضی خود را گرفت و در مقطع کارشناسی رشته شیمی دانشگاه تهران پذیرفته شد.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   بررسی کامل لوازم برقی پرکاربرد منزل

در کنار شیمی به طلبگی، آموزش فیلمسازی در موزه سینما و یادگیری فیلمنامه نویسی در حوزه هنری مشغول شد. او دوره تهیه کنندگی را نیز در موزه سینما گذراند.

سعید ابوطالب

برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس رشته علوم سیاسی را دنبال کرد.مدتی به عنوان روزنامه نگار در روزنامه جمهوری اسلامی کار میکرد. سال ۱۳۷۴ با کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم مستندی با عنوان “واژه ای به نام استقامت” که درمورد شهید تندگویان بود، وارد تلویزیون شد.

سعید ابوطالب مستندساز ایرانی سال‌ها است که با ساخت رئالیتی‌شوهای مختلف در ایران شناخته می‌شود. ابوطالب که زمانی نماینده مجلس نیز بود بعد از آنکه از کار سیاست فراغت پیدا کرد به سراغ ساخت برنامه‌های ترکیبی و تفریحی رفت.

از رالی ایرانی و شام ایرانی تا مسابقه شب‌های مافیا. شب‌های مافیا یکی از معتبرترین بازی‌های سرگرمی ایرانی است که مخاطبان بسیاری را جذب کرد. حالا ابوطالب در فرمت و شکل متفاوتی به سراغ ساخت مسابقه ارتش سری رفته است.

گرداننده ارتش سری رئالیتی شو

سعید ابوطالب برای بازی شب‌های مافیا از ۲ شخصیت حرفه‌ای در اجرا و بازیگری بهره برد. محمدرضا علیمردانی صداپیشه و بازیگر و مجری مطرح ایرانی در بیشتر قسمت‌ها گرداننده بازی بود و در یکی از فصل‌ها نیز کامبیز دیرباز این بازی را اجرا کرد.

حالا در رئالیتی شوی جدید ابوطالب به سراغ یکی از مستعدترین مجریان سال‌های اخبر رفته است. امیرعلی نبویان داستان نویس و مجری ایرانی که با برنامه رادیو هفت و در کنار منصور ضابطیان توانست به شهرت برسد و با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه شبکه نسیم در دل مخاطب جا باز کرد.

منبع: فیلم اسکای

کاربر