فاجعه در کینگ پاور؛ مرگ مالک باشگاه لسترسیتی و ملکه زیبایی تایلند در سانحه سقوط هلی‌کوپتر

فاجعه در کینگ پاور؛ مرگ مالک باشگاه لسترسیتی و ملکه زیبایی تایلند در سانحه سقوط هلی‌کوپتر

شب گذشته هلی کوپتر واسه ویچای سریواداناپرابها، مالک تایلندی باشگاه لسترسیتی تنها چند متر اونطرف تر از ورزشگاه کینگ پاور، ورزشگاه خونگی تیم لسترسیتی، پس از سقوط با زمین خورد. این حادثه لحظاتی پس از بلند شدن این هلی کوپتر از زمین مسابقه بدنبال اتمام بازی بین تیمای لستر و وستهم که با نتیجه یه بر یه به اتمام رسید اتفاق افتاد. به گفته شاهدان، این هلی کوپتر آگوستا وستلند AW-169 بعد از بلند شدن با مشکل موتور مواجه شده و بدون این دست اون دست کردن کنترل اون از دست خلبان خارج شد.در اول گفته می شد که ایشون در داخل هلی کوپتر بوده و به گفته کارشناس شبکه BT Sports که در درون ورزشگاه مشغول تماشای بازی بوده، مالک باشگاه لسترسیتی سوار هلی کوپتر شده بود. اما لحظاتی قبل خبر رسید که ویچای سریواداناپرابها و دستیارش، همراه با دو خلبان و شخصی دیگه که ملکه زیبایی تایلند بوده در این حادثه دلخراش جانشون رو از دست دادن.

آقای سریواداناپرابها ثروت میلیارد دلاری خود رو از راه خرده فروشی در تایلند بدست آورده و میشه فروشگاه های کینگ پاور اونو در همه فرودگاه های آسیا یافت. صدای انفجار به وجود اومده به وسیله سقوط هلی کوپتر در داخل استودیوی شبکه BT Sports هم شنیده می شد و می گن که کاسپر اشمایکل، دروازه بان تیم لسترسیتی تماشاگر سقوط هلی کوپتر حامل مالک باشگاه بوده و پس از این حادثه شروع به گریه کرده.

پلیس و آمبولانسای زیادی که در دور و بر هلی کوپتر شعله ور جمع شده بودن نتونسته ان اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه بدن و در اون زمان کسی نمی دونست که سرنشینان هلی کوپتر دقیقاً چه کسایی بودن.

این حادثه در حدود ساعت ۸:۳۰ شب روز شنبه تنها مدت کوتاهی پس از پایان بازی به وقوع ملحق شد و بعضی از تماشاگران هم تماشاگر این واقعه فاجعه بار بودن. این هلی کوپتر دو میلیون دلاری تنها لحظاتی پس از بلند شدن از وسط زمین بازی، کمی اونطرف تر با زمین خورد و به سرعت آتیش گرفت. پیتر شیلتون، ستاره قبلی تیم ملی انگلیس و همسرش هم گفتن که تماشاگر این فاجعه مرگبار بودن. علاوه بر سرنشینان هلی کوپتر، ممکنه چندین نفر دیگه هم به دلیل برخورد اون با تعدادی خودرو که خارج از ورزشگاه پارک شده بوده و واسه تماشاگران بود جزو کشته شدگان باشن که به دلیل آتیش سوزی ایجاد شده هنوز کسی شناسایی نشده.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   تراژدی تلخ کودکان کار: داغ فقر بر پیشانی جامعه ایران

آقای سریواداناپرابها و همراهانش همیشه از وسط زمین کینگ پاور و با هلی کوپتر به بیرون از ورزشگاه منتقل می شدن و این موضوع به چیزی عادی واسه تماشاگرانی که به دیدن مسابقات خونگی تیم لستر سیتی می اومدن تبدیل شده بود. بازیکنان قبلی و فعلی تیم لسترسیتی بعد از تموم شدن بازی و باخبر شدن از این ماجرا همه در پیامایی توییتری تاسف خود رو از این واقعه اعلام کرده و گفتن که امیدوارن رییس باشگاه در میان کشته شدگان نباشه، اما با خبر کشته شدن اون و دستیارش، باشگاه لستر سیتی در شوکی بزرگ تر از قبل فرو رفته. در اول گفته می شد که آقای سریواداناپرابها و پسرش سوار هلی کوپتر شده و شایدً جزو کشته شدگان باشن اما این خبر تایید نشده بود.

باشگاه لسترسیتی در سال ۲۰۱۰ به وسیله سریواداناپرابها خریداری شد و در اتفاقی تاریخی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در اولین سال حضور خود در سطح اول فوتبال انگلستان رسید. آقای سریواداناپرابها پس از قهرمانی به هر یکی از بازیکنان و اعضای تیمش یه خودرو بی ام دبلیو i8 که ۱۰۰٫۰۰۰ قیمت داشت هدیه داد.

bagh