باکس آفیس هفته؛ صدر نشینی دوباره «شکاف» ساخته جدید شیامالان

باکس آفیس هفته؛ صدر نشینی دوباره «شکاف» ساخته جدید شیامالان

فیلمای جدیدی که در هفته گذشته اکران شدن، نتونستن به موفقیت زیادی دست پیدا کنن. پس بازم تماشاگر بالاترین جایگاه نشینی «شکاف» آخرین فیلم «ام نایت شیامالان» کارگردان هندی نسل هالیوود هستیم.

«شکاف» این هفته موفق شد ۲۶٫۲ میلیون دلار بفروشه. آمارا نشون میدن که این اندازه در مقایسه با هفته اول، تنها ۳۴٫۳ درصد کم شده.

پس میشه کارکرد این فیلم رو قدرتمندانه توصیف کرد.

این اثر سینمایی تا حالا واسه جفت و جور کننده هاش ۷۷٫۹ میلیون دلار درآمد داشته و تونسته در میدون بین المللی هم ۱۰۱٫۶ میلیون دلار واسه اونا به همراه داشته باشه.

«هدف یه سگ» فیلم تازه واردی که در ژانر خانوادگی عرضه شده، با ۱۸٫۳ میلیون دلار سکوی دوم رو به خود اختصاص داده. این فیلم با چند مشکل روبرو شدن که موفقیت اونو به رقابت میکشن.

اول اون که بعضی از فعالان حقوق حیوانات، به خاطر مسائلی که در این فیلم هست، اونو تحریم کردن. هم اینکه، منتقدان هم روی خوشی به «هدف یه سگ» نشون نداده ان و بیشتر بررسیا با انتقادات شدید همراه بوده.
۱۰ روز دیگه هم فیلم «بتمن لگویی» اکران می شه و خونواده ها رو هدف قرار میده. با این اوصاف نمیشه موفقیت چندانی واسه اثر سینمایی نامبرده متصور بود.

«افراد مخفی» فیلمی که در مراسم اسکار امسال هم نماینده داره، با فروش هفتگی و کل ۱۴ و ۱۰۴ میلیونی، به همون رتبه سوم اکتفا کرده.

در سکوی چهارم باکس آفیس فیلم تازه وارد «رزیدنت ایوِل: قسمت پایانی» دیده میشه. فروش ۱۳٫۸ میلیون دلاری اون، پایین ترین اندازه رو در میان فیلمای این مجموعه داشته و ۴ میلیون دلار کمتر از قسمت اول گزارش شده.
این اثر سینمایی نتونسته اون طور که باید و شاید موفق ظاهر شه و تنها هواداران قدیمی و همیشه همراه خود رو به سینماا کشونده.

یکی دیگر از نوشته های سایت :   مصرف روزانه آسپرین به جای اینکه مفید باشد، ضرر دارد

شرکت سونی می تونه به فروش بین المللی ۷۸٫۳ میلیون دلاری «رزیدنت ایوِل: قسمت پایانی» دل خوش کنه و نگران هزینه ۴۰ میلیون دلاری فیلم نباشه.

« لا لا لند» (عالم هپروط) اثری که ۱۴ نماینده در اسکار داره، ۱۲ میلیون دلار دیگه فروخته و با قرار گرفتن در رتبه پنجم باکس آفیس، تونسته در کل ۱۰۶٫۵ میلیون دلار درآمد زایی داشته باشه.

«سه ایکس: برگشت ژاندر کیج» با فروش هفتگی و کل ۸٫۲ و ۳۳٫۴ میلیون دلار، در رده ششم باکس آفیس قرار میگیره. «آواز» هم با فروش ۶٫۲ میلیونی هفته رو تموم کرده. درآمد کل ۲۵۷٫۴ میلیون دلاری اون باعث شده که «آواز» در میان ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۷ از نظر فروش خونگی (فقط در آمریکا) قرار بگیره.

«روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» با فروش هفتگی و کل ۵٫۱ و ۵۲۰ میلیون دلاری، جایگاه هشتم رو به خودش اختصاص داد. «کامیونای بزرگ» هم تونسته در هفته گذشته ۴٫۱ میلیون دلار بفروشه و درآمد مجموعش رو به ۲۸٫۱ میلیون برسونه.

«طلا» فیلمی که از حضور چهره سرشناسی به نام «متیو مک کانهی» سود می بره، تنها ۳٫۴ میلیون دلار فروش داشته و نقدهای منفی زیادی هم دریافت کرده. این اثر سینمایی دهمین فیلم باکس آفیس این هفته هستش.

bagh